One Minute Manager


សៀវភៅនេះបានលក់ 13 លានក្បាលហើយត្រូវបានបកប្រែជា 37 ភាសា ។  វាបាន​រៀប​រាប់​អំពី​វិធីសាស្រ្ត ចំនួន​បី​ហើយមួយៗមានរយៈពេល 60 វិនាទី។ បើអនុវត្តបានត្រឹមត្រូវ វា​អាចផ្លាស់ប្តូររចនាបទគ្រប់គ្រងរបស់​បង​ប្អូន​ឱ្យកាន់តែប្រសើរឡើង - ជារៀងរហូត។ ដូច្នេះតោះយើង!​​ តើ​ត្រៀម​ខ្លួន​រួចរាល់ដើម្បីក្លាយជាអ្នកគ្រប់គ្រងមួយនាទីហើយ​ឬនៅ​?
មេរៀនទី 1: កំណត់គោលដៅបីសម្រាប់បុគ្គលិកម្នាក់ៗរបស់អ្នកដែលអ្នកអាចពិនិត្យឡើងវិញក្នុងរយៈពេល 1 នាទីឬតិចជាងនេះ។
ការតស៊ូទាំងអស់ដែលក្រុមហ៊ុនមួយបាន​ជួបប្រទះ វា​ច្រើន​កើត​ចេញ​អំពី​រឿងរ៉ាវសាមញ្ញមួយប៉ុណ្ណោះ​ នោះ​គឺ​ ទំនាក់ទំនង99% នៃបញ្ហាទាំងអស់អាចបង្ការបាន ដរាបណា អ្នកប្រាស្រ័យទាក់ទងគ្នាយ៉ាងល្អស្មោះត្រង់ដោយបើកចំហរហើយ​ឆាប់រហ័ស។

ប្រសិនបើអ្នកធ្លាប់បានចាប់ផ្តើមការងារថ្មី នោះឱកាសគឺវាដូចនេះ។ អ្នកមកដល់ គេបង្ហាញអ្នកនៅជុំវិញ ចាប់ដៃយ៉ាងច្រើន ហើយព្យាយាមចងចាំយ៉ាងហោចណាស់ឈ្មោះពាក់កណ្តាលនៃមនុស្សថ្មីទាំងអស់ដែលអ្នកជួប។ អ្នកអង្គុយចុះ ថៅកែថ្មីរបស់អ្នកផ្តល់ឱ្យអ្នកនូវការងារមួយកំនរ។
ប៉ុន្តែគ្មាននរណាម្នាក់ដែលបានប្រាប់អ្នកពីអ្វីដែលអ្នកពិតជាត្រូវមានទំនួលខុសត្រូវលើនោះទេ។
សូមស្រមៃថាមាននរណាម្នាក់បានអង្គុយនៅជាមួយអ្នកតាំងពីដំបូងហើយជាមួយគ្នាអ្នកបានបង្កើតតារាងការងារមួយ។ នោះជាអ្វីដែលអ្នកគ្រប់គ្រងមួយនាទីធ្វើ។ អង្គុយចុះជាមួយបុគ្គលិកថ្មីហើយប្រាប់ពួកគេថា: "នេះគឺជាការទទួលខុសត្រូវរបស់អ្នក ហើយទាំងនេះគឺជាគោលដៅរបស់អ្នកសម្រាប់ឆ្នាំដំបូងរបស់អ្នក" ។
គោលដៅគឺត្រូវមានគោលដៅតូចៗដែលជាក់លាក់ដូច្នេះអ្នកអាចពិនិត្យមើលវាឡើងវិញក្នុងរយៈពេល 60 វិនាទីឬតិចជាងនេះ។ រក្សាគោលការណ៍ 80/20 នៅក្នុងចិត្ត កំណត់បីគោលដៅសម្រាប់ពួកគេ ហើយសរសេរមួយៗចុះ  250 ពាក្យឬតិចជាងនេះ។ ឧទាហរណ៍: "ខ្ញុំនឹងទាក់ទងយ៉ាងហោចណាស់អ្នកលក់សក្តានុពលថ្មីចំនួន 100 នាក់នៅ 3 ខែខាងមុខនេះ" ។
បន្ទាប់មកឱ្យពួកគេដឹងថាអ្នកនឹងពិនិត្យមើលការងាររបស់ពួកគេវិញ ដែលអ្នកនឹងប្រើឧបករណ៍ពីរខាងក្រោមនេះ។
មេរៀនទី 2: បន្ទាប់ពីនិយោជិកធ្វើការងារបានល្អត្រូវចំណាយពេល 60 វិនាទីដើម្បីសរសើរការងាររបស់ពួកគេ។
អ្នកចាត់ការទូទៅតាមនិយមន័យគឺរវល់ខ្លាំង។ ការគ្រប់គ្រងមនុស្សជាញឹកញាប់ត្រូវបានធ្វើចុងក្រោយបង្អស់នៃការងារផ្សេងទៀតរបស់ពួកគេ (តាមពិតវាគួរតែជាការងារចម្បងរបស់ពួកគេ)។ នេះធ្វើឱ្យវាងាយស្រួលភ្លេចប្រាប់បុគ្គលិកនៅពេលណាដែលពួកគេបានធ្វើការងារល្អ។ ជាពិសេសនៅពេលដែលទំនួលខុសត្រូវមិនច្បាស់លាស់ និយោជិកមានទំនោរផ្តោតទៅលើអ្វីដែលពួកគេមិនទាន់បានធ្វើ ហើយដូច្នេះភាគច្រើនពួកគេអាចនឹងទទួលបានមតិអវិជ្ជមានជារឿយៗ។
អ្នកគ្រប់គ្រងល្អតែងតែឆ្លៀតពេលប្រាប់បុគ្គលិករបស់ខ្លួនពេលពួកគេធ្វើបានល្អ ជាពិសេសព្រោះវាចំណាយពេលត្រឹមតែ 60 វិនាទីប៉ុណ្ណោះ។
ភ្លាមៗក្រោយពីនរណាម្នាក់បានធ្វើការងារដ៏អស្ចារ្យ ប្រាប់ពួកគេថាពួកគេបានធ្វើបានយ៉ាងល្អនៅក្នុងករណីជាក់លាក់នោះ។ ឧទាហរណ៏: " Tom ឯងបានបំពេញការងារពូកែណាស់ដែលការជួសជុលកូតដែលខូចនៅព្រឹកនេះ។ ខ្ញុំតែងតែអាចពឹងផ្អែកលើឯងនៅពេលដែលកូតមានបញ្ហា!"
ប្រសិនបើអ្នកគិតថាវាជារឿងត្រឹមត្រូវ ហើយបុគ្គលិកពេញចិត្តនឹងវា អ្នកអាចបញ្ចូលវាជាមួយនឹងកាយវិការដូចជាការលើកមេដៃ។
ទទួលបានមតិវាយតម្លៃវិជ្ជមានសម្រាប់ការបំពេញការងារតូចគឺជាការសំខាន់ណាស់សម្រាប់បុគ្គលិកថ្មី ដូច្នេះពួកគេងាយនឹងសម្របខ្លួននៅក្នុងបរិយាកាសថ្មីរបស់ពួកគេ។ មេរៀនទី 3: ប្រសិនបើអ្នកមិនពេញចិត្តនឹងការងាររបស់បុគ្គលិកអ្នក សូមឱ្យពួកគេដឹងពីមតិរបស់អ្នកក្នុងមួយនាទី។ ដូចជាការផ្តល់យោបល់វិជ្ជមានដែរ គឺមិនចំណាយពេលយូរ បង្ហាញពីភាពមិនពេញចិត្តរបស់អ្នកជាមិនមែនជារឿងធំដុះនោះទេ។ អ្នកគួរតែប្រើវាភ្លាមបន្ទាប់ពីកំហុសត្រូវបានបង្កើតឡើងដើម្បីជាក់លាក់។ ឧទាហរណ៏: "ខ្ញុំសុំទោស Shirley ប៉ុន្តែការបង្ហាញរបស់ក្រុមហ៊ុននោះគឺនៅខាងក្រោមការរំពឹងទុកហើយមិនបង្ហាញពីយើងក្នុងពន្លឺត្រឹមត្រូវទេ។  សូមសន្យាថាអ្នកនឹងធ្វើបានល្អប្រសើរនៅពេលក្រោយអូខេ? ខ្ញុំដឹងថាអ្នកអាចធ្វើបានប្រសើរជាងនេះ អ្នកបានធ្វើយ៉ាងល្អលើការរៀបចំសិក្ខាសាលានោះសម្រាប់អតិថិជនរបស់យើង សូមរក្សានូវការងារល្អបន្តទៀត "។ 

No comments